SmartGames Froggit review en win
Speelgoed Winacties

Win Froggit van SmartGames | B&M 4 jaar winweek

Evi en ik hebben een nieuw lievelingsspel dat ons beide uitdaagt om strategieën te bedenken en ondanks dat ik steeds verlies vinden we het echt heel leuk! Ik mag een volger blij maken met het superleuke spel Froggit van SmartGames.

Samen Froggit van SmartGames spelen

Op zoek naar een leuk spelletje dat je samen met je kind kunt spelen? Wij speelden het spel Froggit van SmartGames en Evi heeft een nieuwe favoriet. Dit spel kun je met twee tot en met 6 spelers spelen en Evi kan het ook met haar vriendinnen spelen. Het spel daagt uit, laat je strategieën bedenken en is gewoonweg leuk om te spelen. En je maakt nu kans op je eigen SmartGames Froggit!

SmartGames Froggit

Spring de vijver over… maar kijk uit voor de vis!

Froggit van SmartGames: Leid je kikkers veilig naar de overkant van de vijver en voorkom dat andere spelers hetzelfde doen. Mag jij de vis verplaatsen? Dan kun jij de kikker van een tegenspeler terugjagen naar de startoever. De eerste kikkerfamilie die veilig de andere kant van de vijver bereikt, wint het spel. Flexibel denken, een goede planning en het dwarsbomen van tegenstanders maken dit een spannend spel voor jong en oud! Van twee tot zes spelers. Leeftijdsadvies 6+.

Over Smart Games

De spellen van SmartGames zijn internationaal bekroonde denkspellen en bieden Brein fitness voor alle leeftijden. Elke SmartGame heeft een uniek en innovatief spelmechanisme, alsook thema’s die zowel jongens als meisjes aanspreken. We hebben SmartGames in elk formaat: reis, compact & table-top uitgaves. Tevens hebben we een houten collectie voor kleuters.

Logische denkspellen van makkelijk tot moeilijk! Word slimmer door SmartGames te spelen! We hebben Starter, Junior, Expert & Master opdrachten! Puzzelplezier voor kleuters, kids, tieners, ouders, grootouders & echte puzzel pro’s. SmartGames zijn ideaal om alleen je brein over te breken, maar zijn ook leuk om samen met de familie te spelen! De spellen van SmartGames hebben meer dan 70 prijzen gewonnen wereldwijd, kwaliteit gegarandeerd!

Froggit van SmartGames

Voorwaarden winactie Froggit spel

Wil jij graag kans maken op dat geinige en leerzame spel Froggit van SmartGames t.w.v. € 29,99 ? Dan is het belangrijk dat je de volgende stappen neemt: