Wonder Park review
Beebs Recente berichten Reviews

Wonder Park Review

Afgelopen weekend ging de nieuwe tekenfilm Wonder Park in première. Omdat ik zelf niet kon vroeg ik Debbie of zij voor Beebs and Moms naar de film zou willen gaan en te laten weten hoe de film was. Dat deed zij graag en wat Debbie van Wonder Park vond lees je in deze Wonder Park Review. Kleine teaser: Ze had een heerlijke dag!

Een bijzonder pretpark

Wonder Park vertelt het verhaal van een bijzonder pretpark waar de fantasie van een creatief meisje genaamd June werkelijkheid wordt. Toen Kimberly ons vroeg of we namens Beebs and Moms naar de première van Wonder Park zouden willen, hoefden wij niet lang na te denken! Natuurlijk willen wij dat! Mijn dochter van zeven is gek op films en ik ben gek op uitjes, dus kom maar op! De twee kleintjes bleven thuis bij papa en wij gingen samen met Jim (mijn neef) op weg naar Pathé Amsterdam.

De film in het kort

De fantasievolle June bouwt samen met haar moeder een pretpark op haar kamer. June wordt door haar moeder geïnspireerd en geprikkeld om steeds groter te bouwen en nog grootser te denken. Tot op een dag de moeder van June ziek wordt en naar het ziekenhuis moet voor een lange behandeling. June mist haar moeder heel erg, het lukt haar niet om zonder haar moeder verder te bouwen aan haar Wonder Park.  Ze besluit alles wat ze gemaakt heeft op te ruimen in dozen, gooit de blauwdruk van het park in de open haard.

June wilt niet meer naar buiten, zelfs niet om te spelen met haar beste vriendje Banky. Haar vader doet erg zijn best en wilt dat ze naar wiskunde kamp gaat, maar onderweg naar dit kamp ontsnapt June uit de bus, ze wilt terug naar haar vader.  Terwijl ze terug naar huis loopt komt ze in het bos een stukje van haar blauwdruk tegen, dit stukje papier brengt haar naar een vervallen pretpark, Wonder Park.

Niets in het park is meer zoals het in de fantasie van June was, alles was stuk en verwoest, de duisternis hangt als een donkere wolk boven het park en probeert het park over te nemen, gesteund door de Chimpanzombies, die ooit kleine lieve aapjes waren.  Samen met haar knuffels probeert June om het park te redden. Zal het hun lukken?

Review van Wonder Park

Wij hebben genoten van de film Wonder Park, de film is 3D en daardoor heel erg mooi gemaakt. Soms was het net alsof je zelf in de achtbaan zat! Er zit heerlijke humor in de film, maar we moesten soms ook onze tranen even weg slikken. Het verhaal is soms wat zwaar en wat duister, de achterliggende gedachte dat je je jezelf kunt verliezen in negatieve gedachtes is voor jonge kinderen denk ik wat moeilijk te begrijpen. Toch vond ik de film een absolute aanrader!

Wonder Park Review Première

Ik vroeg mijn dochter wat ze van de film vond! “Mam, de film was echt super leuk, ik wou dat Wonder Park echt bestond! Dan zou ik daar heel graag heen willen!”

Lieve Kimberly super bedankt dat we namens Beebs and Moms naar deze leuke première mochten!